> | | | | | | | | > Güveç

Güveç

Posted on 24 Ekim 2011 Pazartesi | 11 Comments


Malzemeler:
*1 kg kuşbaşı dana eti
*1 yemek kaşığı salça
* 2 adet domates
* 2-3 adet kuru soğan
* 2-3 adet biber
* 1 yemek kaşığı sirke (eti yumuşatması için)
* tuz
* yağ

Yapılışı:
* etler tencereye konur üzerine soğanlar yemeklik doğranır etin üzerine konur.biberler ve domateslerde eklendikten sonra sirke,salça ve yağı eklenir.kısık ateşte etler yumuşayana kadar pişirilir gerekirse sıcak su eklenebilir. etler pişmeye yakın tuzu ilave edilir.
Afiyet Olsun.....

Comments:11

  1. Güveç denince akan sular durur çok severim:)) hele mahallenin fırınına vereceksin ağır ağır odun ateşinde pişecek of of:)) yemede yanında yat:) ellerinize sağlık harika

    YanıtlaSil
  2. mahalle fırınında ve odun ateşinde pişirme fikrine bayıldım bir daha kine öyle denemeli...

    YanıtlaSil
  3. amanın şuna ekmeğini bana bana yicen valla. ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  4. Süper görünüyor ellerine sağlık canım sevgiler..

    YanıtlaSil
  5. Hoşgeldin canım benim. Yorumunu görünce aklıma geldi. Sende mi ezber yapmıştın? Unuttum mu hatırlayamadım mı bilmiyorum. Eğer yaptıysan senin de ismini eklemek istiyorum.
    Güveç çok nefis görünüyor. Tam da bayram yaklaşmışken. Ellerine sağlık canım kardeşim...

    YanıtlaSil
  6. Canım,
    Bayramını kutluyorum. Ailenle ve neşeyle geçmesi dileğiyle,
    Sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
  7. Kim sevmez ki? Harika görünüyor, ellerinize sağlık.
    İyi bayramlar...

    YanıtlaSil
  8. Güveçte et en favori davet yemeğimdir.Süper olmuş, ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  9. En fovori yemek, zaten şu vejeteryanları hiç anlamam, hayatlarına yazık ediyorlar:)

    YanıtlaSil
  10. lokum gibi pişmiş gibi görünüyor:)
    ellerine sağlık canım.

    YanıtlaSil
  11. Immm ellerine sağlık eti çok severim buda nefis görünüyor ellerine sağlık canım

    Sevgiler....

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için önemlidir. Yorum yazarsanız daha kaliteli bir blog yapmamda katkıda bulunmuş olabilirsiniz.Eğer üyeliğiniz yoksa yorumlama biçiminden adsız yazan yere tıklayıp yorumunuzu yazabilirsiniz.İsminizi yorumun sonuna ekleyin.Şimdiden teşekkür ederim...

Blogger tarafından desteklenmektedir.