> | | | | | | | > Pudingli Bisküvi Pastası

Pudingli Bisküvi Pastası

Posted on 8 Ocak 2011 Cumartesi | 11 Comments

herkese mutlu hafta sonları bugün dün yaptığım pudingli bisküvi pastasını yayınlıyorum.

Malzemeler:
1 paket kakaolu puding
pudige ne kadar geriyorsa süt
2 paket petit beure bisküvi

Yapılışı:
pudingi tarifine göre pişiriyoruz.
baton kek kalıbına serdiğimiz temiz bir poşet yada aliminyum folyonun içine bisküvileri yan yana diziyoruz.
üzerine kepçe yardımıyla puding döküyoruz.
kalıp dolana kadar  aynı işlemi sürdürüyoruz.
kalıp dolduktan sonra onu derin dondurucuya kaldırıp 1-2 saat bekletiyoruz.
dondurucudan çıkardıktan sonra servis tabağına ters çevirip pastayı çıkarıyoruz.üzerini önceden ayırdığımız pudingle kaplıyoruz.dilediğimiz gibi süsledikten sonra yarım saat dolapta beklettikten sonra servis yapıyoruz.

NOT:ben üzerini 1 çay bardağı süt,1 tatlı kaşığı un 1 tatlı kaşığı şekerle pişirdiğim muhallebiyle süsledim.
Afiyet Olsun..........
yorumlarınız benim için önemlidir.fikirlerinizi belirtirseniz sevinirim.

Comments:11

  1. ellerine sağlık nefis görünüyor valla.

    YanıtlaSil
  2. hem lezzetli hem kolay bir pasta.ellerinize sağlık.sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. çok cici olmuş.ellerine sağlık.sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. bir ara okadar sık yapardım ki hatırlatman iyi oldu:) Ellerine sağlık çok çok lezzetli duruyor.

    YanıtlaSil
  5. Harika görünüyor,o çataldaki görüntü beni bitirdi.
    En kısa zamanda yapmalıyım.
    Ellerine sağlık
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  6. Harika görünüyor,o çataldaki görüntü beni bitirdi.
    En kısa zamanda yapmalıyım.
    Ellerine sağlık
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bencede çok güzel yanlara AFİYET OLSUN

      Sil
  7. süper olmuş hem pratik hem lezzetli
    ellerine sağlık arkadaşım

    YanıtlaSil
  8. Nefis bir pasta görüntü oldukca iştah açıcı elerinize sağlık.Sevgiler

    YanıtlaSil
  9. Gercekten cok guzel gorunuyor, ellerinize saglik.Hem kolay, hem de lezzetlidir eminim.

    YanıtlaSil
  10. Hazır pastalara benzemiş canım.Çok güzel görünüyor.Ellerin dert görmesin...

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için önemlidir. Yorum yazarsanız daha kaliteli bir blog yapmamda katkıda bulunmuş olabilirsiniz.Eğer üyeliğiniz yoksa yorumlama biçiminden adsız yazan yere tıklayıp yorumunuzu yazabilirsiniz.İsminizi yorumun sonuna ekleyin.Şimdiden teşekkür ederim...

Blogger tarafından desteklenmektedir.