> | | | | | | > Patatesli Kek

Patatesli Kek

Posted on 26 Mayıs 2010 Çarşamba | 7 Comments


Bu keki dün bir acele bir telaş yaptım ama çok güzel oldu. zaten sanki aceleyle yapılan ikramlar özenerek yapılandan daha güzel oluyor. bu tarifi baharattadından aldım.Gülşenin ellerine sağlık yalnız ben bir iki değişiklik yapmak zorunda kaldım. orjinal tarif burada . keki yapmak isteyenlere tavsiye ederim...
malzemeler
3 adet patates
1 adet kuru soğan
2 adet yumurta
2,5 su bardağı un
yarım su bardağı su
1 su bardağından 2 parmak eksik sıvı yağ
2 paket kabartma tozu
1 tatlı kaşığı tuz
taze nane
isteğe göre baharat
yapılışı
yumurta ve tuzu bir kaba alıp karıştırın.arkasından su ve yağı ekleyip yine karıştırın. ununu üzerine eleyerek ekleyin. küp küp doğradığınız soğan ve patatesleri una bulayıp ekleyin kabartma tozu ve nanelerine ekledikten sonra iyice karıştırın. yağladığınız borcama döküp üzerini düzeltin . 200 derecede pişirin . kek pişerken fırının kapağını açmayın,aksi takdirde kek söner.
Afiyet Olsun

Comments:7

  1. arkadaşım ellerine sağlık harika olmuş

    YanıtlaSil
  2. Himm cok degisik bir kekmis bu:))
    Cok hosuma gitti..
    Ellerine saglik

    YanıtlaSil
  3. Ellerıne saglık cok guzel olmus
    Sevgıler

    YanıtlaSil
  4. Ellerine sağlık. Çok güzel olmuş.

    YanıtlaSil
  5. Patatesli kek çok güzel ve doyurucu gözüküyor. Ellerine sağlık:) Sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. Ellerinize sağlık arkadaşım.
    Bayılıyorum bu keke :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınız benim için önemlidir. Yorum yazarsanız daha kaliteli bir blog yapmamda katkıda bulunmuş olabilirsiniz.Eğer üyeliğiniz yoksa yorumlama biçiminden adsız yazan yere tıklayıp yorumunuzu yazabilirsiniz.İsminizi yorumun sonuna ekleyin.Şimdiden teşekkür ederim...

Blogger tarafından desteklenmektedir.